The design of consumer research panels : conception and administration of the Berkeley food panel
書誌事項
- タイトル
- "The design of consumer research panels : conception and administration of the Berkeley food panel"
- 責任表示
- Louis P. Bucklin and James M. Carman
- 出版者
-
- Institute of Business and Economic Research
- 出版年月
-
- 1967
- 書籍サイズ
- 23 cm
- タイトル別名
-
- Research program in marketing
この図書・雑誌をさがす
注記
Publications of the Institute of Business and Economic Research, University of California
At head of title: Research program in marketing, Graduate School of Business Administration, University of California, Berkeley
Bibliography: p. 187-195
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795668472832
-
- NII書誌ID
- BA44186839
-
- LCCN
- 67063023
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/67063023
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [Berkeley]
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.3
- DC: 658.83/9/79467
-
- データソース種別
-
- CiNii Books