Market entry strategies for the PR China : an empirical study on the beer and softdrink industry
CiNii
所蔵館 5館
書誌事項
- タイトル
- "Market entry strategies for the PR China : an empirical study on the beer and softdrink industry"
- 責任表示
- Alexander G.C. Dony ; with a foreword by Emil Brauchlin
- 出版者
-
- Deutscher Universitäts Verlag
- 出版年月
-
- 1999
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Also presented as the author's thesis (doctoral)--Universität St. Gallen, 1998
Bibliography: p. 205-219
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795687512832
-
- NII書誌ID
- BA46106761
-
- ISBN
- 382446781X
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books