書誌事項
- タイトル
- "Appraising research on advertising's economic impacts"
- 責任表示
- by Mark S. Albion and Paul W. Farris
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- 1979
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"A revised and augmented treatment of the 'economics' portion of MSI's 1971 study, Appraising the economic and social effects of advertising."
Bibliography: p. 181-196
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795690007680
-
- NII書誌ID
- BA07531949
-
- LCCN
- 81145355
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/81145355
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass. (14 Story St., Cambridge 02138)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books