学生作为研究者 : 创建有意义的课堂 = Students as Researchers
Bibliographic Information
- Title
- "学生作为研究者 : 创建有意义的课堂 = Students as Researchers"
- Statement of Responsibility
- (美)Shirley R.Steinberg,(美)Joe L.Kincheloe主编, 易进译
- Publisher
-
- 中国轻工业出版社
- Publication Year
-
- 2002.2
- Book size
- 20cm
- Other Title
-
- ガクセイ サクイ ケンキュウシャ : ソウケン ユウイギ テキ カテイ
Search this Book/Journal
Notes
本书包括:学生作为研究者、重新审视好奇心、在课堂中培养批判意识、学生的解释研究、在教育研究中运用拟剧等内容。
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795790619520
-
- NII Book ID
- BA72287299
-
- ISBN
- 7501935815
-
- Text Lang
- zh
-
- Country Code
- cc
-
- Title Language Code
- zh
-
- Place of Publication
-
- 北京
-
- Classification
-
- CLC: G441
-
- Subject
-
- CTSH: 课堂教学 -- 教学心理学 -- 研究
-
- Data Source
-
- CiNii Books