Retail marketing and sales performance : a definitive guide to optimizing service quality and sales effectiveness
書誌事項
- タイトル
- "Retail marketing and sales performance : a definitive guide to optimizing service quality and sales effectiveness"
- 責任表示
- Christoph Preuss
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2014
- 書籍サイズ
- 21 cm
- シリーズ名/番号
-
- : [pbk.]
この図書・雑誌をさがす
注記
"PhD Thesis, University of Bradford, School of Management, 2013"--T.p. verso
"OnlinePLUS"--Back cover
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795823730304
-
- NII書誌ID
- BB18021963
-
- ISBN
- 9783658046293
-
- LCCN
- 2013956641
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2013956641
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 分類
-
- DC23: 658.81
-
- 件名
-
- LCSH: Sales management
- LCSH: Marketing
-
- データソース種別
-
- CiNii Books