Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability
書誌事項
- タイトル
- "Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability"
- 責任表示
- Keki R. Bhote
- 出版者
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- AMA Membership Publications Division American Management Association
- 出版年月
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- c1996
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
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- : pbk
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注記
Includes bibliographical references (p. 146-147)
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000795995376128
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- NII書誌ID
- BA32908721
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- ISBN
- 0814423620
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- LCCN
- 96035335
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/96035335
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- New York
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- 件名
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- LCSH: Consumer satisfaction
- LCSH: Customer services
- LCSH: Customer relations
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- データソース種別
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- CiNii Books