Advances in national brand and private label marketing : Second International Conference, 2015
書誌事項
- タイトル
- "Advances in national brand and private label marketing : Second International Conference, 2015"
- 責任表示
- Francisco J. Martínez-López, Juan Carlos Gázquez-Abad, Raj Sethuraman, editors
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2015
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"The book presents a collection of original, rigorous and relevant contributions from the 2015 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona"--P. [4] of cover
Include bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796332539648
-
- NII書誌ID
- BB20426130
-
- ISBN
- 9783319201818
-
- LCCN
- 2015942825
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2015942825
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC23: 658.827
-
- データソース種別
-
- CiNii Books