Social interaction in learning and instruction : the meaning of discourse for the construction of knowledge
書誌事項
- タイトル
- "Social interaction in learning and instruction : the meaning of discourse for the construction of knowledge"
- 責任表示
- edited by Helen Cowie and Geerdina van der Aalsvoort
- 出版者
-
- Pergamon
- 出版年月
-
- 2000
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [221]-244) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796472975744
-
- NII書誌ID
- BA49997409
-
- ISBN
- 0080435971
-
- LCCN
- 00026840
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/00026840
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- ne
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Amsterdam ; Tokyo
-
- 件名
-
- LCSH: Interaction analysis in education
- LCSH: Discourse analysis
- LCSH: Learning, Psychology of
- LCSH: Social interaction in children
-
- データソース種別
-
- CiNii Books