The impact of reform instruction on student mathematics achievement : an example of a summative evaluation of a standards-based curriculum
書誌事項
- タイトル
- "The impact of reform instruction on student mathematics achievement : an example of a summative evaluation of a standards-based curriculum"
- 責任表示
- Thomas A. Romberg, Mary C. Shafer
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2008
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk.
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [175]-181) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796680871680
-
- NII書誌ID
- BB00439093
-
- ISBN
- 9780415990097
-
- LCCN
- 2007050663
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2007050663
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- LCC: QA13
- DC22: 510.71/273
-
- データソース種別
-
- CiNii Books