Marketing and preventive health care : interdisciplinary and interorganizational perspectives
書誌事項
- タイトル
- "Marketing and preventive health care : interdisciplinary and interorganizational perspectives"
- 責任表示
- edited by Philip D. Cooper, William J. Kehoe, Patrick E. Murphy
- 出版者
-
- American Marketing Association
- 出版年月
-
- c1978
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Proceedings of a workshop sponsored by the American Marketing Association and Blue Cross/Blue Shield of Virginia and held March 27-29, 1977
Includes bibliographies
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796695402496
-
- NII書誌ID
- BA20936413
-
- ISBN
- 0877571058
-
- LCCN
- 77025849
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/77025849
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago
-
- 分類
-
- LCC: RA427
- DC: 658.8/38/3621
-
- データソース種別
-
- CiNii Books