学習到達度に関する分析的研究 : 一斉指導方式と個別学習方式における教育効果の検討
CiNii
Available at 1 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "学習到達度に関する分析的研究 : 一斉指導方式と個別学習方式における教育効果の検討"
- Statement of Responsibility
- 国立教育研究所編
- Publisher
-
- 国立教育研究所
- Publication Year
-
- 1987.3
- Book size
- 26cm
- Other Title
-
- ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : イッセイ シドウ ホウシキ ト コベツ ガクシュウ ホウシキ ニ オケル キョウイク コウカ ノ ケントウ
- An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six
Search this Book/Journal
Notes
ISSN 0452-3210
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796759331328
-
- NII Book ID
- BA50315517
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books