学習到達度に関する分析的研究 : 一斉指導方式と個別学習方式における教育効果の検討

CiNii Available at 1 libraries

Bibliographic Information

Title
"学習到達度に関する分析的研究 : 一斉指導方式と個別学習方式における教育効果の検討"
Statement of Responsibility
国立教育研究所編
Publisher
  • 国立教育研究所
Publication Year
  • 1987.3
Book size
26cm
Other Title
  • ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : イッセイ シドウ ホウシキ ト コベツ ガクシュウ ホウシキ ニ オケル キョウイク コウカ ノ ケントウ
  • An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six

Search this Book/Journal

Notes

ISSN 0452-3210

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000796759331328
  • NII Book ID
    BA50315517
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top