Electronic word of mouth (eWOM) in the marketing context : a state of the art analysis and future directions
書誌事項
- タイトル
- "Electronic word of mouth (eWOM) in the marketing context : a state of the art analysis and future directions"
- 責任表示
- Elvira Ismagilova ... [et al.]
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2017
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 115-136) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796810293120
-
- NII書誌ID
- BB25005967
-
- ISBN
- 9783319524580
-
- LCCN
- 2017933461
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2017933461
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC: 658.83
-
- 件名
-
- LCSH: Business
- LCSH: Internet marketing
- LCSH: Management information systems
-
- データソース種別
-
- CiNii Books