The paradox of points : theoretical foundation and empirical evidence of medium magnitude effects in loyalty programs
書誌事項
- タイトル
- "The paradox of points : theoretical foundation and empirical evidence of medium magnitude effects in loyalty programs"
- 責任表示
- Sören Köcher ; with a foreword by Hartmut H. Holzmüller
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2015
- 書籍サイズ
- 21 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
"Doctoral dissertation, TU Dortmund University, 2014"--T.p. verso
Includes bibliographical references (p. [141]-163)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796854542336
-
- NII書誌ID
- BB23201862
-
- ISBN
- 9783658095420
-
- LCCN
- 2015936081
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2015936081
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 分類
-
- DC23: 658.812
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books