書誌事項
- タイトル
- "Impact of sales promotions on when, what, and how much to buy"
- 責任表示
- by Sunil Gupta
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- c1988
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
On cover: Marketing Science Institute, Research Program
"September 1988."
Includes bibliographical references (p. 32-34)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796860297856
-
- NII書誌ID
- BA20721938
-
- LCCN
- 89114110
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/89114110
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 件名
-
- LCSH: Sales promotion
-
- データソース種別
-
- CiNii Books