Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction
書誌事項
- タイトル
- "Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction"
- 責任表示
- Arthur V. Hill
- 出版者
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- Business One Irwin
- 出版年月
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- c1992
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. 181-184) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000796900624384
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- NII書誌ID
- BA19314915
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- ISBN
- 155623547X
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- LCCN
- 92006796
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/92006796
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Homewood, Ill.
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- 件名
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- LCSH: Customer service
- LCSH: Customer service -- Data processing
- LCSH: Consumer satisfaction
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- データソース種別
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- CiNii Books