Adding value : brands and marketing in food and drink
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Adding value : brands and marketing in food and drink"
- 責任表示
- edited by Geoffrey Jones and Nicholas J. Morgan
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2015, c1994
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"First published in 1994. This edition first published in 2015"--T.p. verso
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797073210240
-
- NII書誌ID
- BB25146834
-
- ISBN
- 9781138793668
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- DC23: 664.00688
-
- 件名
-
- LCSH: Food -- Marketing
- LCSH: Beverages -- Marketing
- LCSH: Alcoholic beverages -- Marketing
- LCSH: Branding (Marketing)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books