Basic marketing research : a decision-making approach

CiNii 所蔵館 1館

書誌事項

タイトル
"Basic marketing research : a decision-making approach"
責任表示
Naresh K. Malhotra, Mark Peterson
出版者
  • Pearson Education International
  • 2nd ed., international ed
出版年月
  • c2006
書籍サイズ
28 cm.
シリーズ名/番号
  • : pbk
  • : CD-ROM

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes "SPSS student version 13.0"

System requirements for accompanying computer disk: Windows 98/2000, XP, and Me

Includes bibliographies and indexes

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000797110862848
  • NII書誌ID
    BB04079240
  • ISBN
    0132003279
    0131525484
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Upper Saddle River, N.J.
  • 分類
  • 件名
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ