Marketing airline services to the business segment : advertising content, passenger preferences and the organizational buying process
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Marketing airline services to the business segment : advertising content, passenger preferences and the organizational buying process"
- 責任表示
- Karin Holstius
- 出版者
-
- Svenska Handelshögskolan
- 出版年月
-
- 1985
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 107-110
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797161182720
-
- NII書誌ID
- BA91434200
-
- ISBN
- 9515552230
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- fi
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Helsingfors
-
- 分類
-
- LCC: HF6161.A38
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising -- Airlines
- LCSH: Airlines -- Marketing
- LCSH: Aeronautics, Commercial -- Marketing
- LCSH: Consumers' preferences
-
- データソース種別
-
- CiNii Books