The corporate marketing staff : its role and effectiveness in multi-division companies
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "The corporate marketing staff : its role and effectiveness in multi-division companies"
- 責任表示
- by Watson Snyder, Jr. and Frank B. Gray
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- 1971
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"This report summarizes the results of an in-depth investigation of corporate marketing functions and organizations in 16 multi-division companies"
"P-66"
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797315908992
-
- NII書誌ID
- BB01687159
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.13
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books