Classroom communication and instructional processes : advances through meta-analysis
書誌事項
- タイトル
- "Classroom communication and instructional processes : advances through meta-analysis"
- 責任表示
- edited by Barbara Mae Gayle ... [et al.]
- 出版者
-
- Lawrence Erlbaum Associates
- 出版年月
-
- 2006
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Other editor: Raymond W. Preiss, Nancy Burrell, Mike Allen
Includes bibliographical references and indexes
HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0624/2005046277-d.html Information=Publisher description
HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0629/2005046277-t.html Information=Table of contents only
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797330204416
-
- NII書誌ID
- BA82143808
-
- ISBN
- 0805844236
- 0805844244
-
- LCCN
- 2005046277
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2005046277
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Mahwah, N.J.
-
- 件名
-
- LCSH: Communication in education
- LCSH: Meta-analysis
-
- データソース種別
-
- CiNii Books