Market response and marketing mix models : trends and research opportunities
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "Market response and marketing mix models : trends and research opportunities"
- 責任表示
- Douglas Bowman, Hubert Gatignon
- 出版者
-
- now Publishers
- 出版年月
-
- c2010
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 63-79)
"This book is originally published as Foundations and trends [R] in marketing Volume 4 Issue 3, ISSN: 1555-0753"--Back cover
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797358956160
-
- NII書誌ID
- BB05848704
-
- ISBN
- 9781601983541
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Boston
-
- 件名
-
- LCSH: Consumer behavior
- LCSH: Marketing research
-
- データソース種別
-
- CiNii Books