Evidence for practice : whole-school strategies to enhance students' social skills and reduce bullying in schools
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Evidence for practice : whole-school strategies to enhance students' social skills and reduce bullying in schools"
- 責任表示
- [authors, Donna Cross ... [et al.]]
- 出版者
-
- STEPS Professional Development in association with Child Health Promotion Research Centre, Edith Cowan University
- 出版年月
-
- 2012
- 書籍サイズ
- 28 cm.
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 209-219)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797606368768
-
- NII書誌ID
- BB11682559
-
- ISBN
- 9781921321696
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- at
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ascot, W.A.
-
- 分類
-
- DC23: 371.58
-
- 件名
-
- LCSH: Bullying in schools -- Prevention
- LCSH: School violence -- Prevention
- LCSH: Social learning
- LCSH: Emotional maturity
-
- データソース種別
-
- CiNii Books