From Chinese brand culture to global brands : insights from aesthetics, fashion and history
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書誌事項
- タイトル
- "From Chinese brand culture to global brands : insights from aesthetics, fashion and history"
- 責任表示
- Wu Zhiyan, Janet Borgerson, Jonathan Schroeder
- 出版者
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- Palgrave Macmillan
- 出版年月
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- 2013
- 書籍サイズ
- 23 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. 182-212) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000797647688832
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- NII書誌ID
- BB13794236
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- ISBN
- 9781137276346
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- uk
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Basingstoke
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- 分類
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- DC23: 658.8270951
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- 件名
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- LCSH: Branding (Marketing) -- China
- LCSH: Globalization
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- データソース種別
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- CiNii Books