Values in internal marketing : living the brand in sustainable banking

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書誌事項

タイトル
"Values in internal marketing : living the brand in sustainable banking"
責任表示
Heinz Brodbeck
出版者
  • Nomos
出版年月
  • 2013
書籍サイズ
23 cm
タイトル別名
  • A new model of living the brand : the emergence and impact of brand value aligned behaviour in social banks

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注記

Originally presented as the author's thesis (doctoral)--University of Strathclyde, Glasgow, 2012, under the title: A new model of living the brand : the emergence and impact of brand value aligned behaviour in social banks

Includes bibliographical references (p. 249-267)

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詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000797678960512
  • NII書誌ID
    BB1426697X
  • ISBN
    9783848705344
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Baden-Baden
  • 件名
  • データソース種別
    • CiNii Books
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