Values in internal marketing : living the brand in sustainable banking
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Values in internal marketing : living the brand in sustainable banking"
- 責任表示
- Heinz Brodbeck
- 出版者
-
- Nomos
- 出版年月
-
- 2013
- 書籍サイズ
- 23 cm
- タイトル別名
-
- A new model of living the brand : the emergence and impact of brand value aligned behaviour in social banks
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral)--University of Strathclyde, Glasgow, 2012, under the title: A new model of living the brand : the emergence and impact of brand value aligned behaviour in social banks
Includes bibliographical references (p. 249-267)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797678960512
-
- NII書誌ID
- BB1426697X
-
- ISBN
- 9783848705344
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Baden-Baden
-
- 件名
-
- FREE: Marketing
- FREE: Financial services industry
-
- データソース種別
-
- CiNii Books