The adoption of industrial products : an exploration of the influence of "management attitudes" on acceptance of two industrial innovations
CiNii
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書誌事項
- タイトル
- "The adoption of industrial products : an exploration of the influence of "management attitudes" on acceptance of two industrial innovations"
- 責任表示
- by Michael J. Baker
- 出版者
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- Marketing Science Institute
- 出版年月
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- 1971
- 書籍サイズ
- 28 cm
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注記
"P-64"
Includes bibliographical references
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000797843274368
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- NII書誌ID
- BB00471664
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Cambridge, Mass.
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- 分類
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- LCC: HD69.N4
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- 件名
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- LCSH: New products
- LCSH: Technological innovations
- LCSH: Diffusion of innovations
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- データソース種別
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- CiNii Books