Microsimulation evaluation of advertising budget strategies
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Microsimulation evaluation of advertising budget strategies"
- 責任表示
- by Jerome Herniter, Victor Cook and Bernard Norek
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- [1969]
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Presented to the International Meeting of The Institute of Management Sciences, New York City, March 27, 1969"
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797994527104
-
- NII書誌ID
- BB01672377
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 分類
-
- LCC: HF5823
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising
- LCSH: Marketing -- Management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books