Current insights and future trends
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Current insights and future trends"
- 責任表示
- Martin Eisend, Tobias Langner, Shintaro Okazaki (eds.)
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2012
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : [pbk.]
この図書・雑誌をさがす
注記
Revised and extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) held in Berlin, Germany, in June 2011
"European Advertising Academy" -- Cover
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130003901926971648
-
- NII書誌ID
- BB29641245
-
- ISBN
- 9783834946492
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books