Drivers of user engagement in influencer branding : an empirical analysis of brand-related user-generated content on instagram
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Drivers of user engagement in influencer branding : an empirical analysis of brand-related user-generated content on instagram"
- 責任表示
- Tanja Fink
- 出版者
-
- SpringerGabler
- 出版年月
-
- c2021
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130009515320192772
-
- NII書誌ID
- BC1233700X
-
- ISBN
- 9783658346508
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [Wiesbaden]
-
- データソース種別
-
- CiNii Books