Value realization in the phygital reality market : consumption and service under conflation of the physical, digital, and virtual worlds
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "Value realization in the phygital reality market : consumption and service under conflation of the physical, digital, and virtual worlds"
- 責任表示
- Lin Huang, Biao Gao, Mengjia Gao
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2023
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Pagination of "corrected publication 2024": xix, 212 p
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130016018335386162
-
- NII書誌ID
- BD03716955
-
- ISBN
- 9789819941285
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- si
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Singapore
-
- 分類
-
- DC23: 658.8342
-
- 件名
-
- LCSH: Consumer behavior
- LCSH: Communication in marketing
- LCSH: Mixed reality
-
- データソース種別
-
- CiNii Books