書誌事項
- タイトル
- "Sports sponsorship and branding : global perspectives and emerging trends"
- 責任表示
- edited by Ho Keat Leng and James J. Zhang
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2024
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130017954175162531
-
- NII書誌ID
- BD05903793
-
- ISBN
- 9781032603902
-
- LCCN
- 2023038370
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2023038370
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 件名
-
- LCSH: Sports sponsorship
- LCSH: Sports -- Marketing
- LCSH: Branding (Marketing)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books