What counts as evidence in Educational settings? Rethinking equity, diversity, and reform in the 21th century

CiNii 所蔵館 3館

書誌事項

タイトル
"What counts as evidence in Educational settings? Rethinking equity, diversity, and reform in the 21th century"
責任表示
Allan Luke, Judith Green, Gregory J. Kelly, editor
出版者
  • Published on behalf of the American Educational Research Association by SAGE Publications
出版年月
  • c2010
書籍サイズ
23 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282268636495744
  • NII書誌ID
    BB04019770
  • ISBN
    9781412981910
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Thousand Oaks, Calif.
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ