What counts as evidence in Educational settings? Rethinking equity, diversity, and reform in the 21th century
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "What counts as evidence in Educational settings? Rethinking equity, diversity, and reform in the 21th century"
- 責任表示
- Allan Luke, Judith Green, Gregory J. Kelly, editor
- 出版者
-
- Published on behalf of the American Educational Research Association by SAGE Publications
- 出版年月
-
- c2010
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282268636495744
-
- NII書誌ID
- BB04019770
-
- ISBN
- 9781412981910
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Thousand Oaks, Calif.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books