Implementing response-to-intervention to address the needs of English-language learners : instructional strategies and assessment tools for school psychologists
書誌事項
- タイトル
- "Implementing response-to-intervention to address the needs of English-language learners : instructional strategies and assessment tools for school psychologists"
- 責任表示
- Holly S. Hudspath-Niemi, Mary Lou Conroy
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2013
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [161]-169) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282268637377792
-
- NII書誌ID
- BB12193445
-
- ISBN
- 9780415621939
-
- LCCN
- 2012032610
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2012032610
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- データソース種別
-
- CiNii Books