User generated branding : integrating user generated content into brand management
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "User generated branding : integrating user generated content into brand management"
- 責任表示
- Ulrike Arnhold ; with a preface by Christoph Burmann
- 出版者
-
- Gabler
- 1st ed
- 出版年月
-
- 2010
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral) -- Universität Bremen, 2010
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282268835509888
-
- NII書誌ID
- BB10568117
-
- ISBN
- 9783834923240
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 分類
-
- SG: 658.82702854678
- DC: 658.8
-
- データソース種別
-
- CiNii Books