Orienting the firm for promoting innovations : establishing a culture of innovations
書誌事項
- タイトル
- "Orienting the firm for promoting innovations : establishing a culture of innovations"
- 責任表示
- edited by Hubert Gatignon
- 出版者
-
- SAGE
- 出版年月
-
- 2011
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Set ISBN for "New products and services development": 9780857020536
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269058876928
-
- NII書誌ID
- BB04180018
-
- LCCN
- 2010925111
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2010925111
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Los Angeles
-
- 分類
-
- DC22: 658.575
-
- 件名
-
- LCSH: New products -- Management
- LCSH: New products -- Marketing
-
- データソース種別
-
- CiNii Books