Discrete choice experiments in marketing : use of priors in efficient choice designs and their application to individual preference measurement
書誌事項
- タイトル
- "Discrete choice experiments in marketing : use of priors in efficient choice designs and their application to individual preference measurement"
- 責任表示
- Klaus Zwerina
- 出版者
-
- Physica-Verlag
- 出版年月
-
- c1997
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269161518208
-
- NII書誌ID
- BA3547731X
-
- ISBN
- 3790810452
-
- LCCN
- 97036993
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/97036993
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Heidelberg
-
- 件名
-
- LCSH: Consumers' preferences
- LCSH: Choice (Economic theory)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books