New methods of competing in the global marketplace : critical success factors from service and manufacturing
書誌事項
- タイトル
- "New methods of competing in the global marketplace : critical success factors from service and manufacturing"
- 責任表示
- Richard E. Crandall and William Crandall
- 出版者
-
- CRC Press
- 出版年月
-
- c2008
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
"An Auerbach book"
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269165944960
-
- NII書誌ID
- BA86205383
-
- ISBN
- 9781420051261
-
- LCCN
- 2008005944
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008005944
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Boca Raton
-
- 件名
-
- LCSH: Management
- LCSH: Manufacturing industries -- Management
- LCSH: Service industries -- Management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books