3D game engine architecture : engineering real-time applications with wild magic
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "3D game engine architecture : engineering real-time applications with wild magic"
- 責任表示
- David H. Eberly
- 出版者
-
- Morgan Kaufman
- 出版年月
-
- c2005
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 699-701) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269169755008
-
- NII書誌ID
- BA78336717
-
- ISBN
- 012229064X
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco, CA
-
- 分類
-
- LCC: QA76.76.C672
- DC22: 794.8/1526
-
- 件名
-
- LCSH: Computer games -- Programming
- LCSH: Computer graphics
- LCSH: Three-dimensional display systems
- LCSH: Real-time programming
-
- データソース種別
-
- CiNii Books