Children's perceptions, explanations and judgments of television advertising : a further exploration
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "Children's perceptions, explanations and judgments of television advertising : a further exploration"
- 責任表示
- by Scott Ward, Greg Reale, David Levinson
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- 1972
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"This research was supported by a grant from the American Association of Advertising Agencies."
"P-60"
Bibliography: p. [19] of 2nd group
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269201221888
-
- NII書誌ID
- BB00479575
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 分類
-
- LCC: HF6146.T42
-
- 件名
-
- LCSH: Television advertising
- LCSH: Television and children
-
- データソース種別
-
- CiNii Books