- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
病院のクレーム対応マニュアル : 患者満足度が向上する究極のテクニック
Bibliographic Information
- Title
- "病院のクレーム対応マニュアル : 患者満足度が向上する究極のテクニック"
- Other Title
-
- ビョウイン ノ クレーム タイオウ マニュアル : カンジャ マンゾクド ガ コウジョウ スル キュウキョク ノ テクニック
- Statement of Responsibility
- 濱川博招著
- Publisher
-
- ぱる出版
- Publication Year
-
- 2005.6
- Book size
- 21cm
Search this Book/Journal
Notes
文献: p223
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269218596864
-
- NII Book ID
- BA72427864
-
- ISBN
- 9784827201697
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books