Does "country-of-origin" matter? : some findings from a cross-cultural study of consumer views about foreign products
書誌事項
- タイトル
- "Does "country-of-origin" matter? : some findings from a cross-cultural study of consumer views about foreign products"
- 責任表示
- by N.G. Papadopoulos ... [et al.]
- 出版者
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- Marketing Science Institute
- 出版年月
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- c1987
- 書籍サイズ
- 28 cm
- タイトル別名
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- Country-of-origin
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注記
Bibliography: p. 38-40
On cover: Research program. Working paper
"October 1987"
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282269520095360
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- NII書誌ID
- BA07579399
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- LCCN
- 88156052
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/88156052
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Cambridge, Mass.
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- データソース種別
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- CiNii Books