Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets
書誌事項
- タイトル
- "Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets"
- 責任表示
- Michael D. Hutt, Thomas W. Speh
- 出版者
-
- Dryden Press
- 3rd ed. The Dryden Press international edition
- 出版年月
-
- c1989
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Rev. ed. of: Industrial marketing management. 2nd ed. c1985
Includes bibliographical references and indexes
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269714305280
-
- NII書誌ID
- BA41148210
-
- ISBN
- 0030283043
-
- LCCN
- 88003618
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/88003618
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books