The effects of cause-related marketing on customers' attitudes and buying behavior
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "The effects of cause-related marketing on customers' attitudes and buying behavior"
- 責任表示
- Denise Steckstor ; with a foreword by Florian von Wangenheim
- 出版者
-
- Gabler
- 出版年月
-
- 2012
- 書籍サイズ
- 22 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 153-176)
"Dissertation Technische Universität München, 2011" -- t.p. verso
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269730386944
-
- NII書誌ID
- BB16990944
-
- ISBN
- 9783834932402
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books