The corporate reputation of multinational corporations : an analysis of consumers' perceptions of corporate reputation and its effects across nations
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書誌事項
- タイトル
- "The corporate reputation of multinational corporations : an analysis of consumers' perceptions of corporate reputation and its effects across nations"
- 責任表示
- Cathrin Huber ; with a foreword by Bernhard Swoboda
- 出版者
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- Springer Gabler
- 出版年月
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- c2018
- 書籍サイズ
- 21 cm
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注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral) -- Universität Trier, 2017
Includes bibliographical references (p. [131]-154)
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282269760095360
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- NII書誌ID
- BB25951783
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- ISBN
- 9783658197636
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- gw
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Wiesbaden
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- データソース種別
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- CiNii Books