書誌事項
- タイトル
- "Customer relationship management : the bottom line to optimizing your ROI"
- 責任表示
- Jon Anton, Natalie L. Petouhoff
- 出版者
-
- Prentice Hall
- 2nd ed
- 出版年月
-
- c2002
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 246-249) and index
Editional statement only appears in CIP data in some printings
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269879731328
-
- NII書誌ID
- BA57163891
-
- ISBN
- 0130990698
-
- LCCN
- 2001056579
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2001056579
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Upper Saddle River
-
- データソース種別
-
- CiNii Books