東南・南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究

CiNii Available at 1 libraries

Bibliographic Information

Title
"東南・南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究"
Statement of Responsibility
研究代表者 馬場卓也
Publisher
  • 広島大学大学院国際協力研究科
Publication Year
  • 2007.3
Book size
30cm
Other Title
  • トウナン ミナミアジア チイキ ニオケル ショウガッコウ キョウシ ノモツ スウガク キョウイクカン ガ ジュギョウ ニ アタエル エイキョウ ノ ヒカク ケンキュウ
  • International comparative studies on influence of teachers' views about education on mathematics lessons at primary schools
  • International cooperation project towards the endogenous development of mathematics education
  • 東南南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282269890572800
  • NII Book ID
    BA83746106
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東広島
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top