東南・南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究
CiNii
Available at 1 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "東南・南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究"
- Statement of Responsibility
- 研究代表者 馬場卓也
- Publisher
-
- 広島大学大学院国際協力研究科
- Publication Year
-
- 2007.3
- Book size
- 30cm
- Other Title
-
- トウナン ミナミアジア チイキ ニオケル ショウガッコウ キョウシ ノモツ スウガク キョウイクカン ガ ジュギョウ ニ アタエル エイキョウ ノ ヒカク ケンキュウ
- International comparative studies on influence of teachers' views about education on mathematics lessons at primary schools
- International cooperation project towards the endogenous development of mathematics education
- 東南南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269890572800
-
- NII Book ID
- BA83746106
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東広島
-
- Data Source
-
- CiNii Books