Image, inquiry, and transformative practice : engaging learners in creative and critical inquiry through visual representation
書誌事項
- タイトル
- "Image, inquiry, and transformative practice : engaging learners in creative and critical inquiry through visual representation"
- 責任表示
- edited by Lynn Sanders-Bustle
- 出版者
-
- Peter Lang
- 出版年月
-
- c2003
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269997415552
-
- NII書誌ID
- BA70300410
-
- ISBN
- 0820455539
-
- LCCN
- 2001038901
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2001038901
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Visual learning
- LCSH: Critical pedagogy
- LCSH: Language arts
-
- データソース種別
-
- CiNii Books