書誌事項
- タイトル
- "The economics of marketing"
- 責任表示
- Mary K. Klaurens ; Eugene L. Dorr, consulting editor
- 出版者
-
- Gregg Division, McGraw-Hill
- 2nd ed
- 出版年月
-
- c1978
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Summary: A text-workbook for marketing students. Includes information on economics, profit, productivity and costs, supply and demand, consumer behavior, and retailing
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270018813184
-
- NII書誌ID
- BA34537314
-
- ISBN
- 0070350205
-
- LCCN
- 77029239
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/77029239
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York ; Tokyo
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books