Advertising reach and frequency : maximizing advertising results through effective frequency

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書誌事項

タイトル
"Advertising reach and frequency : maximizing advertising results through effective frequency"
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Colin McDonald
出版者
  • NTC Business Books
  • 2nd ed
出版年月
  • 1995
書籍サイズ
24 cm

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注記

"Published in conjunction with the Association of National Advertisers by NTC Business Books"--t.p.

"First edition by Michael J. Naples"--t.p.

Includes bibliographical references and index

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282270178788864
  • NII書誌ID
    BA29054763
  • ISBN
    0844235067
  • LCCN
    95018555
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/95018555
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Lincolnwood, Ill.
  • 分類
  • データソース種別
    • CiNii Books
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