Insurance and marketing : how to profit from marketing-based management in insurance at headquarters and in the field
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "Insurance and marketing : how to profit from marketing-based management in insurance at headquarters and in the field"
- 責任表示
- by Jean-Claude Harrari ; edited & translated by Neil Crockford
- 出版者
-
- Witherby
- 1st ed
- 出版年月
-
- 1984
- 書籍サイズ
- 21 cm
- タイトル別名
-
- Le management dans l'assurance
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally published in French by L'Argus under the title: Le management dans l'assurance
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270208572544
-
- NII書誌ID
- BA10831543
-
- ISBN
- 0900886692
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- LCC: HG8091
- DC19: 368/.0068/8
-
- 件名
-
- PRECIS: Insurance companies. Marketing
- LCSH: Insurance companies
- LCSH: Insurance -- Agents
-
- データソース種別
-
- CiNii Books